Rekrutacja na seminaria

Drukuj

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu informuje, iż w ramach projektu „Kooperacja – efektywna i skuteczna” rozpoczyna rekrutację osób chętnych do udziału w seminariach.

Seminaria dedykowane są interesariuszom zaangażowanym w pomoc i wsparcie rodzin z terenu powiatów: tucholskiego, inowrocławskiego i nakielskiego.

 

Tematyka poruszana podczas seminarium dotyczyć będzie następujących obszarów:

 

Seminaria odbędą się:

Dla powiatu tucholskiego - 16 października 2018 r.  - Zajazd Fojutowo, Fojutowo 7a, 89-504 Legbąd

Dla powiatu inowrocławskiego - 17 października 2018 r. - Hotel „Pałacyk” w Pakości, ul. Mieleńska 7, 88-170 Pakość

Dla powiatu nakielskiego - 18  października 2018 r. - Hotel „ALBATROS”, ul. Nadbrzeżna 10, Wąsosz, 89-200 Szubin

 

w godz. od 9.00 do 17.00

 

Udział w seminarium jest bezpłatny.

 

Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Do pobrania:

 

Formularze należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Osoby do kontaktu – Pani Katarzyna Mamczarz oraz Pan Szymon Wiśniewski tel. 56 657 14 60.

 

Seminaria realizowane są w ramach projektu "Kooperacja - efektywna i skuteczna" którego realizatorem jest Województwo Kujawsko-Pomorskie reprezentowane przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu. Partnerami w projekcie są: Województwo Lubuskie/Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Województwo Pomorskie/Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Gdańsku, Województwo Warmińsko-Mazurskie/Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Olsztynie, Województwo Wielkopolskie/Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, Województwo Zachodniopomorskie/ Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Szczecinie, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.

 

Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.