Przypominamy, że jednym z elementów lokalnego programu „Rodzina Razem – Toruń dla Pokoleń”, jest „Toruńska Karta Seniora”, której realizacja rozpoczęła się 1 stycznia 2017 roku.

Jej celem jest integracja środowiska seniorów, zwiększenie ich aktywności społecznej oraz fizycznej, ułatwienie im dostępu do dóbr kultury, turystyki, rekreacji, sportu, a także wzrost poczucia bezpieczeństwa socjalnego i wzmocnienie więzi międzypokoleniowych. Na podstawie „Toruńskiej Karty Seniora”, przeznaczonej dla tych, którzy ukończyli 65. rok życia, osoby uprawnione mogą korzystać z wielu ulg i zniżek oferowanych przez przedsiębiorców, którzy przystąpili do programu. Lista aktualnych partnerów.

Co zrobić, żeby otrzymać kartę?

Wystarczy złożyć wniosek o wydanie karty w jednym z następujących miejsc:

  • Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Torunia – Centrum, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Torunia – Grudziądzka, ul. Grudziądzka 126 B
  • Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Torunia – Podgórz, ul. Poznańska 52
  • Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Torunia – Rubinkowo, ul. Dziewulskiego 38
  • Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Torunia – Plaza, ul. Broniewskiego 90
  • Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej – ul. Fałata 90\

Dodatkowe informacje na temat Toruńskiej Karty Seniora, zarówno dla osób chcących skorzystać z karty, jak i potencjalnych partnerów, którzy chcieliby zaoferować seniorom bonifikatę na swoje produkty bądź usługi:

  • Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej Urzędu Miasta Torunia, tel. 56 56 611 84 61, 56 611 84 54, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Źródło: mywtoruniu.pl